Veel gestelde vragen

  1. Waar kan ik mijn lidmaatschapsnummer vinden?
  2. Ik heb een gratis lidmaatschap; hoe kan ik lid worden?
  3. Ik woon in het buitenland; kan ik dan ook lid worden van Bits&Chips?
  4. Wanneer krijg ik een factuur van mijn (betaalde) lidmaatschap?
  5. Hoe geef ik een adreswijziging door?
  6. Stopt mijn lidmaatschap automatisch?
  7. Hoe kan ik mijn lidmaatschap opzeggen?
  8. Ik heb Bits&Chips niet ontvangen. Hoe en wanneer krijg ik het alsnog?
  9. Bits&Chips is beschadigd bezorgd. Kan ik een nieuwe ontvangen?
  10. Ik heb een vraag/opmerking voor de redactie. Waar kan ik die het beste naar toe sturen?
  11. Hoeveel nummers ontvang ik per jaar?

1. Waar kan ik mijn lidmaatschapsnummer vinden?
Je vindt je lidmaatschapsnummer op de adresdrager van je magazine. Het nummer staat boven je (bedrijfs)naam gedrukt (bijv. 12345).

2. Ik heb een gratis lidmaatschap; hoe kan ik lid worden?
Bij een gratis lidmaatschap ontvang je uitsluitend het gedrukte magazine. Om te profiteren van alle voordelen van een lidmaatschap vraag je dit eenvoudig aan via onze website of via info@techwatch.nl. We beëindigen vervolgens het huidige lidmaatschap en activeren je premium lidmaatschap.

3. Ik woon in het buitenland; kan ik dan ook lid worden van Bits&Chips?
Ook als je niet in Nederland of België woont kun je lid worden van Bits&Chips. Voor het reguliere lidmaatschapstarief van € 59,- per jaar ontvang je het magazine digitaal. Als je het magazine ook in geprinte vorm wenst te ontvangen zijn wij in verband met de hogere verzend- en handelingskosten genoodzaakt een hoger tarief van € 210,- per jaar te rekenen. Dit geldt zowel voor een premium lidmaatschap als voor een bedrijfslidmaatschap. Je kunt het lidmaatschap aanvragen via info@techwatch.nl.

4.Wanneer krijg ik een factuur van mijn (betaalde) lidmaatschap?
Bij het afsluiten van een nieuw lidmaatschap betaal je deze online met iDeal een jaar vooruit. De volgende facturen ontvang je de maand voor ingang van een nieuwe lidmaatschapsperiode.

5. Hoe geef ik een adreswijziging door?
Je nieuwe adres geef je via info@techwatch.nl of +31 (0)24 350 3532 door. In verband met onze frequente verschijning kan het voorkomen dat ons blad net verwerkt of gedrukt wordt op het moment van je berichtgeving en het een paar weken duurt voordat je Bits&Chips op je nieuwe adres ontvangt.

6. Stopt mijn lidmaatschap automatisch?
Nee, tenzij expliciet anders vermeld, zijn alle lidmaatschappen die je afsluit tot wederopzegging en worden automatisch verlengd. De opzegtermijn is 2 maanden na het eerste jaar.

7. Hoe kan ik mijn lidmaatschap opzeggen?
De opzegtermijn van een lidmaatschap is 2 maanden, na het verstrijken van het eerste jaar. Opzeggen kan via per post, telefoon, of e-mail.

Techwatch bv
Bits&Chips
Transistorweg 7 H
6534 AT Nijmegen
Nederland

0031 24 3503532

8. Ik heb Bits&Chips niet ontvangen. Hoe en wanneer krijg ik het alsnog?
Je kunt je klacht doorgeven aan de lidmaatschapsadministratie (info@techwatch.nl) en Bits&Chips zal binnen 3-5 werkdagen worden nageleverd. Deze services leveren wij aan alle betalende leden.

9. Bits&Chips is beschadigd bezorgd. Kan ik een nieuwe ontvangen?
Je kunt je klacht doorgeven aan de lidmaatschapsadministratie (info@techwatch.nl) en Bits&Chips zal binnen 3-5 werkdagen worden nageleverd. Deze services leveren wij aan alle betalende leden.

10. Ik heb een vraag/opmerking voor de redactie. Waar kan ik die het beste naar toe sturen?
Je kunt je vragen en opmerkingen sturen naar redactie@techwatch.nl.

11. Hoeveel nummers ontvang ik per jaar?
Bits&Chips verschijnt 8 maal per jaar.